domingo, 28 de abril de 2013

OSTIRALEAN DANA ETA ALBA GERATU ZIREN NIRE ETXEAN

Ostiralean Dana eta Alba (lagun batzuk) geratu ziren nire etxera lo egitera, Dana dago segundariako 2. kurtzoan eta Alba da nire aizparen adineko, primariako 1. kurtzoan daude biak. Lo egiteko orduan nire aizpa eta Alba geratu ziren ohe berdinean, bat alde batetik eta bestea beste aldetik, ni beheko ohean nengoen eta Dana goiko ohean. Urrengo egunean (larunbatean) joan ginen  Ballontira erosteko gauza batzuk. "GAME" dendan nire amak erosi zuen Xbox- erako bi joku eta "DSi"- ko kargadorea, daukagulako galduta. Lehenengo jokua da "Red Dead Redeption", da mutilentzako joku bat, baina niri guztatzen zait zaldiak daudelako eta bigarren jokua da "Disneyland Adventure", da nire aizparekin jolasteko, dauka disney-ko ipuinak ditu eta zuk zara protagonista eta egin behar duzu ainbat gauza sariak lortzeko. Ballontin afaldu genuen. Afaldu eta gero bakoitza joan zen bere etxera lo egitera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario