domingo, 7 de abril de 2013

OPORRETAN GAIZORIK!

Amaitu zenean eskola Larunbatean joan nintzen Nojara eta han bertan gaizorik geratu nintzen, astelenean eznetu zenean negoen zorabiatuta eta ezan nuen nire amamari eta ezan  zidan joatera 2rren pisura saloiran etzanda egoteko, orduan joan nintzen nire... 3 hordu gutxi gora-behera pasatu zenean ni negoen obeto orduan etor zen nire ama etxera eta temometro ipini zidan neukan 39 eta gehiago sukar, egon nintzen 2 egun berdin. Etorri zne Maialen.R Nojara eta deitu zidan al dudan joan kalera eta ezan nuen  z 2 egun pasa joan zen Maialen.R eta negoan tzartoagoa. Nire aitak egon ziren etxea pintazen, logelak, saloia, txokoa... etxe guztia, egon nintzen sugarrekin aste bat eta gehiago gero ipini nuen ondo eta lagundu nuen etxea pintatzen nire aitari eta amari. Beste egun batean lagun batzuk utzi zidagun bere txakurra ( Zuri) oso poliota da eta egon ginen txakurrarekin 9 egun Larunbatean eman genuen eta etorri genuen Galdakaora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario