domingo, 21 de abril de 2013

NIRE AITITEREN ETXERA JOAN NINTZEN!


Larunbatean, joan nintzen nire aitaren partidu batidu bat ilustera familia guztiekin zergatik joan behar genuen Nojara gauzak egitera, baina nire ama ezan zidan nahi badut nire aititeren etxera geratu eta ezan nuen baietz, orduan joan genuen partido amaitu jarraian Sestaora eta utzi zidaten etxean eta nire ama,aita eta anaia joan ziren Nojara. Ondoren joan nintzen nire amamarekin paseo bat egitera etya ikustera nola jolasten zuten bere koadrila kartara( briska) eta geratu ginen 20:00 arte eta joan genuen etxera jatera, amaitu ondoren lagundu nion nire amamari (ensaladiña rusa) egitea eta egon ginen egiten 23:45 gutxi gora-behera tardatu genuen, ondoren joan genuen telebista iluestera eta bakarrik egon genuen 15 minutu edo gutxiago, orduan joan genuen lo egitera, baina 8:00 alarma jo zuen zergatik astu zitzaidan kendu baina berriro lo geratu nintzen.
Eznatu zitzaidan 11:45 ortik, baina egun oso txarra pasatu nuen zergatik, nire amama ipini zidan gauza bat erdi ilean eta kentzekoan ilearen pintak nahaztu zitzaidan beste punta batekin eta ezin nuen kendu eta egon genuen 2 ordu eta gehiago kentzen, ilea tiraka... baina orain ilea daukat desberdina puntak eta Astelenean joango naiz pelukeriara ipintzeko berdina, baina azkenean lortu dugu kentzea, baina zartzerakoan gelara, atearekin eman nuen, eta min asko egin nuen.
14:35 etorri dira nire aitak jatera eta joatera Galdakaora, 15:00 jan dutu eta ondoren joan denuen Galdakaora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario