sábado, 6 de abril de 2013

AGUR TORRE VIEJA

Atzo joan nintzen Torreviejatik Galdakaora eta bidaiaren denbora izan da 9 hordu 15 minutu, kronometratu egin dut, hiru aldiz gelditu ginen eta guztiak batera hordu bat eraman zuten.
Pasadan Azteazken, joan nintzen Galdakotik Torreviejara nire lehengusuarekin.
Lehenengo egunean, joan ginen Merkadonara erosketak egitera eta gure amak etxea egiten eta Unai eta nik I PAD-rekin jolasten. Bigarren egunean, hondartzara joan ginen eta gero paseo bat ematera eta hori egin dugu aste osoan zehar.

Unai joan zen Mil Palmeresetik azteazkenean, guk azken egunean aurkitu genuen marrazo txiki bat hondartzan hilda

eta kormoran bat hilda ere. Egun horretan haize asko egon zen. Gero nire aita eta nik joan ginen "tour" bat egitera bizikletaz. Azkenean, bueltatu ginen Galdakaora pena handiz. Oso ondo pasatu dut Mil Palmeras-en.

No hay comentarios:

Publicar un comentario