domingo, 14 de abril de 2013

LARUNBATA PRIMERAN!!!

Asteburu honetan oso ondo pasatu dut. Larunbatean, nire aitaren lagunekin eta haien zeme- alabekin janaria izan genuen. Jan eta gero zeme- alabekin (Maria, Uxue, Mirari, Alberto, Guille...) "eskonde-pillara" jolastu genuen. 
Gero, zortziak eta laurdenetan gutxi gora behera, Bilbora bueltatu ginen partidua ikustera. Gurasoak, taberna batera joan ziren partidua ikustera eta bitartean, nire ahizpa, nire lehengusina eta ni, nire lehengusinaren etxera higo ginen. Telebista ikusten egon ginen eta pixka bat geroago, nire lehengusinaren lagun bat heldu zen, Lucía. Telebista ikusi eta interneten sartu ondoren, goze ginenez, pizza barbacoa bat eskatu genuen. Denon artean jan, eta gero, Lucía joan behar izan zen. Nire lehengusina, nire ahizpa eta ni bakarrik geratu ginen, berriro ere. Telebista ikusten eta interneten sartzen jarraitu genuen. 00:30- etan nire aitak, joateko ordua zela esan zigun... : (

No hay comentarios:

Publicar un comentario