domingo, 28 de abril de 2013

ASTEBURU ZORAGARRIA

Atzo goizean, nire aititeen eskontza-anibersarioa ospatzeko, Kerren- era joan ginen jatera. Arratsandean, lagunekin geratu nintzen; Alazne, Maialen, Saioa, Iraia, Naia, Yrama, June...
Gaur, etxerako lanak egiten igaro dut arratsaldea eta Zuztarluze txapelketarako pixka bat ikasi dut. Pasaden astean, hiru asterketa izan genituen; mate, euskera eta gazte. Datorren astean, ostegunean, ingles asterketa dugu... : ( Past Simple: Regular and Irregular verbs... Ja- ja- ja!! Espero dut erreza izatea...
Orain dela aste bat gutxi gora behera, liburuaren eguna izan zen, eta horretaz hitz egiten... Zenbat liburu irakurri dituzue??? Nik, bigarrenetik noa, eta trimestre honetan, bikain bat ateratzea da nire proposamena.
ainhoaozalla.blogspot.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario