lunes, 8 de abril de 2013

DOMEKAN TARRAGONATIK ENTORRI NAIZ

Astelehenean joan nintzen nire amarekin, aitarekin, nire aitite-amonarekin eta nire aizparekin tarragonara zazpi egun pierre (&) vacance hotelean eta oso polita zen, geneukan igerileku bat yacuzi batekin eta hotela zen erraldoia, baina ez zegoen oso ubikatuta eta horregatikez zegoen jende asko,hiru lau ume gutxi gora behera. Lehenengo egunean arratzaldean igerilekura joan ginen, bigarren egunean berris igerilekura, hirugarren egunean goizean ni, nire aizpa eta nire aititerekin golfera jolastera joan ginen laugarren egunean arratzaldean saiatu ginen zaldi batean montatzen baina ez zigun itzi eguraldi tzarra zegoelako,bostgarren egunean berriz saiatu ginen baina ezer, seigarren egunean tarragona hirira joan ginen eta zazpigarren egunean berriz etxera. Ez da izan nik pentzatu dudan bezala baina ondo pasatu dugu astea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario