domingo, 14 de abril de 2013

ASRTEBURUA OSO DIBERTIGARRIA

LARUMBATA:
Atzo Sopelanara joan nintzen. Lehenengo joan nintzen Sopelaneko jatetxera eta hor egon nintzen jolasten futbolera, janaria eskatu eta gero nire amaesan zidan joatea jatera, janaria oso gozo zegoen. Niri gehien guztatu zaidana izan da pistina zen oso handia baina ez zegoen sabalik eta oso zikinduta zegoen. 4:00 joan nintzen Plentziako hondartzara, hor bero asko egiten zuen eta nire arreba eta nire  beste laguna sartu ziren baina nik ez nintzen sartu ura hotza zegoelako.2 ordu eta gero etxera.
IGANDEA:
Gaur Plentziako hondartara joan gara, dembora osoan egon gara izerditan egon ginen gero joan ginen jatera eta bero asko egiten zuen. Arratzaldean egon ginen jolas arean eta hortik ikusi nuen Asier Cantabrana eta nik hasi ginen hitzegiten eta gero nik joan etxera. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario