domingo, 7 de abril de 2013

OPORTON SUPER ONDO!!!

OSTEGUNA:
Nik pasadan astean joan nintzen Oportora. 7 ordu dira eta asko aspertu nintzen baina nuekan buruan oso ondo pasatuko nuela.Oporton heldu ginenean nire aita galdu zen hiri osotik, Oportora sartu ginenean ziren 5:15 eta aurkitu genuen 7:15  gero egon ginen hotelean gauzak sartzen. Gauena joan ginen jatetxera eta dena oso gozo zegoen, guk oso nekatuta geuden eta oso askar joan ginen lo egitera
 OSTIRALA:
Ostiralean esnatu ginenean joan ginen jatetxera gozaltzeko eta oso gozo zegoen guztia. Gozaldu eta gero joan ginen kalera oso txarra egiten zuen eta joan ginen Gondolak ikustera joan ginen eta zegoen guztia inundatuta, ez genuen eser ikusten zegoelako niebla asko egiten zuen. Gero joan behar ginen taberna batera euri asko egiten zuelako. Ia-ia joan ginen hotelera. Berriro  joan ginen torre batera deitzen zena torre de los Aliados eta ortik zegoen kioxko bat ezaten zutena nahi bagenu 3 egon joan autobus batera hortik ikusten dira gauza asko. Gero etxera joan ginen eta afaldu eta lo 7 ordu ibiltzen eta oso xarto amaitu genuen. Oportoren ekipazinoa hartu nuen ze polita da.
LARUNBATA:
Larunbatean esnatu nintzenean gozaltzera joan nintzen eta gero kalera joan nintzen eta lehenengo gauza joan nintzena zen autobusa eta autobusa eraman ziguten ondartzara, Oportoko bodegetara... ere joan nintzen Bragara eta oso ondo pasatu genuen ze gauza asko zeuden. Niri Bragan geien guztatu zaidana izan da bere futbolesko kampoa. Oportora eldu nintzenean joan nintzen Harry Potter egin zuen idazkaria inspiratu zen ñekuan eta oso intersgarria zen. Ere ikusi nuen trenbia bat. Gero hotelera joan nintzen afaldu eta ohera.
IGANDEA:
Igandean joan ginen gauzak ikustera eta erostera ere nire aita eta nire ama joan ziren bodega batera eta guk parkera. Gero nire aita eta nik joan ginen Do Dragao futbol kampora eta hor nire aita eta nik argazki asko egin genituen barruan eta kampoan oso polita da eta izugarria baina niri gehiena guztatu zaidana ian da kampoaren animatzaileak ze oso umore onakoak zeuden ASKO GUZTARU ZAIT!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario