domingo, 28 de abril de 2013

ATZO XABIER LOPEZ, IÑIGO ETA MARKEL ATXUTEGUI NIRE ETXERA ETORRI ZIREN

Atzo Jon Casillasen urtebetetzea eta gero denak egiara igo ziren, guk (iñigok, Xabierrek eta Markelek) ez genuen igo nahi eta horregatik proposatu nien ea nire etxera etorri nahi zuten. Denok baetz esn zuten eta nire etxera habiatu ginen. Bidean gindoazela pentzatu genuen zerbait Eroskin erostea eta patatabatzuk eta kruasant batzuk erosi genituen. Nire etxera heldu ginenean ez genekien zer egin eta Xabierrek proposatu zuen WII-an jolastea eta denok esan genuen baietz. Hazi ginen jolasten WII party-ra, gero WII sport-ean eta azkenik Iñigo eta ni azpertu egin ginen eta izkutaketan jolastu genuen 9:30-ak arte. Azkenik denabatu eta gero denak etxera joan ziren.



No hay comentarios:

Publicar un comentario