jueves, 28 de febrero de 2013

NIRE LEHENENGO GOLA

Pasaden larunbatean nire lehenengo gola sartu nuen, nire uztez nahiko ona izan zen eta gainera 1-3 irabazi genuen ez naiz gogoratzen noren kontra jolastu genuen baina ez ziren oso onak. Hori bai guk normalean baino hobeto jolastu genuen.
Nire gola horrela izan zen, beste taldeak korner bat atera zuen, Alvarok gorantz bota zuen, Josuk kontrolatu, nik Josuri oiuka batez pasatzeko ezan nion, pasatu egin zidanean nik alde batera joan, baloia kontrolatuz bota eta gol. Asko motibatu nintzen gola zartzerakoan eta gagna style dantzatzen jarri nintze zelebrazioan.
Arratsalde horretan tentin sartu egin nintzen eta nire lagunek ez zela gola golazoa baizik eta horrelako komentarioak jarri zidaten perfilean.

No hay comentarios:

Publicar un comentario