miércoles, 20 de febrero de 2013

LARUNBATEAN JOAN NINTZEN USANSOLORA


Ya urtegian!
Bueltatzen...
Larunbatean joan nintzen Usansolora ibiltzera lagun batzuekin. Ibilbidea hasi genuen nire lagunaren etxean, eta gero joan ginen Usansolora,    5km dira gutxi gora bera, baina gero jarraitu ginen zaldi batzuk ikusi arte. Dena gehituta ziren 7km, eta jarraitu ginen Usansoloko urtegiraino, eta hori dena dira 10km. Orduan geratu ginen urtegian ordu erdi bat jateko pixka bat eta gero bueltatu ginen, baina ez zen errasa 10km gehiago egitea,oso nekatuta nenbilen, ordun nire lagunak, ni eta nire aizpak joan ginen bankuetatik esartzen deskantzatzeko. Ailegatu ginenean 3:15-ak ziren, eta ni segituan joan nintzen ohera, ni gahinera katarroa daukanez, kantzatzen naiz gehiago.

No hay comentarios:

Publicar un comentario