domingo, 24 de febrero de 2013

IGANDEA OSO DIBERTIGARRIA

Gaur oso ondo pasatu dut gauza asko egin dudalako, lehenengo egon play station jolasten eta deitu dit Lander eta esan dit nahi ba dut joan kalera elurrarekin jolasten eta ere esan zidan jende gehiago deitzea Azkenean etorri ziren Gaizka, Jon eta Oier zugazaga, geroago Xabier 5garren mailako eta bere anaiarekin aurkitu genuen eta egon ginen beraiekin ordu erdi edo hortik. Etxera joan baino lehen egin genuen Gaizka, nik eta Lander, oso ondo pasatu genuen eta intentatu genuen elurrezko panpina baina ezin genuen egin.
Arrartzaldean nire amaren eta nire aitaren lagunak etorri ziren nire etxera eta beraien aitak yinkana bat egin zuten eta nik eta nire lagunak oso ondo pasatu genuen zegoelako zaila, baina gero Lander etorri behar zen nire etxera beraren aitak Durangora joan behar zurelako.Lander eta nik emen nire etxean egon ginen jolasten play stationera eta txikiekin.   

No hay comentarios:

Publicar un comentario