lunes, 4 de febrero de 2013

BENDA ETA GAIZORIK

Pasadan astean asteartean egon nintzen entrenatzen eta nik egon nintzen entrenamendu guztia ondo baina amaitu nuenean nire hankan min asko nueneta hurrrengo egunean probatu nuen joan eskolan  ea pasatzen bazitzaidan baina patioan joan behar nintzen medikuarengana eta benda ipini behar zidan. Bi egun pasa eta gero kendu zidaten eta hortik aurrera ez dut gehiago min egin hankan.

Pasadan astean ostiralean joan nintzenean eskolara egon nintzen ondo lehengo saioaa baina gero hasi zitzaidan pikatzen begia gero estulka gero mokuak eta azkenik zukarra, patioa eta gero nire aita etorri zen ingelesean egon gininean.Hurrengo egunean joan nintzen medikuarengana eta medikuak esan zidan 5 egun minimo etxean eta nago hobeto  

No hay comentarios:

Publicar un comentario