domingo, 17 de febrero de 2013

ASTEBURU OSOA ETXEAN.

Asteburu honetan etxean geratu naiz, ostiralean neukan tripako miña eta ez neukan gogorik kalera joateko orduan abisatu nien Naia Abasolo eta Iraiari. Larunbatan joan nintzenn 10:00tan nire amamaren etxera bisita bat egitera eta 13:00 gutxi gora-behera joan nintzen Galdakaora jatera ondoren geratu nintzen nire etxean Matematika ikasten azterketarako eta etorri ziren Bilboko lagun batzuek bizitaz baina ni geratu nintzen ikasten, ondoren joan ziren nire amak eta bere lagunak kalera eta geratu nintzen bakarrik etxena ikasten 22:00 gutxi gora-behera amaitu nuen eta telebista ikusi nuen. Domekan joan nintzen Sestaora nire amamaren etxera jatera eta paseo bat eman genuen familia guztia ondoren jan genuen, eta Galdakaora joan ginen, ondoren ailegatu nintzen eta Matematika errepazatu nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario