jueves, 21 de febrero de 2013

GAIXORIK EGON NAIZ




                           GAIXORIK EGON NAIZ

,Astelehenean  eskolara   joan nintzen baina patioan nengoenean  andereinori  buruko mina nuela  esan  nion eta gero termometroa jarri zidaten  eta sukarra neukan, horregaitik nire amari deitu zioten nire bila joateko eskolara . Lehenengo txandan jan nuen  eta gero nire ama etorri zen kotxez eta etxera joan ginen , etxean 39.2 ko sukarra neukan eta pastila bat  hartu nuen  eta lo gelditu nintzen. Hurrengo egunean  aitite eta amama etorri ziren saintzera , ez neukan  sukarrik eta buruko minik baina medikura joan ginen eta gripea neukala esan zuen   eta bi egunetan pasatu zait, horregatik gaur eskolara joan naiz.

1 comentario:

  1. Zelako sorte txarra! Baina gutzienez ez zara eskolara joan

    ResponderEliminar