domingo, 16 de diciembre de 2012

OSTIRALEAN ETA LARUNBATEAN.

Ostiralean ni joan nintzen Olatzen etxera arratsaldea pasatzera eta oso ondo pasatu genuen, egon ginen 2 ikusten telebista, Jessi, buena suerte Charlie eta Aida, gero egon genuen wii rera jolasten partida bat, 22:00 tan joan behar nintzen nire etxera.
Larunbatean Alazneren  amak eta Olatzen amak (Sonia eta Jolanda) geratu ziren eta guk joan genuen beraiekin. Olatz eta ni, joan genuen paseo bat ematera eta aukitu genituen Maialen.R, Ainhoa, Naia.A...
Gero joan nintzen Olatzekin mobila ematera nire amak, 30 minutu paso ondoren aukitu ginen beste lagun batzuekin istitutoan daudela, eta egon ginen Olatz eta ni itzegiten behaiei eta ondoren joan ziren denak eta Olatz eta ni joan genuen nire etxera jolastera, egon ginen ordenagailurekin, pelicula bat ikusten eta play3 jolasten baina apurtxu bat. 2 hordu pasa ondoren Olatz joan zen etxera.



No hay comentarios:

Publicar un comentario