lunes, 24 de diciembre de 2012

EL HOBBIT

Atzo "El Hobbit" pelikula ikustera joan nintzen nire familiarekin, arratsaldeko hiruretan atera gara etxetik, pelikula lauretan hasten zen, Bilbondon ikusi dugu, oso polita da, danoi gomendatzen dizuet. Gero bolerara joan gara pelikulaz hitzegiten egon ginen, batzuk esaten zuten oso txarto amaitzen zela, 3 parte daude "El Hobbit-ena" eta pelikula enano batzuk bere erreinua errekuperatu nahi dute aintzinean dragoi bat kendu ziolako, orduan bere erreinura doaz tipi-tapa baina trasgo, orcoak, trolak eta haimbeste etsai ez diote errez ipintzen, amaitutakoan pelikula bide erditik doaz erreinura ailegatzeko eta hurrengoa ikusteko gogoarekin geratu gara guztiak, bi pelikula gehiago egin behar dituzte oraindik "El Hobbit-ena". Boleran boloetara jolastu dugu eta noski, nik ez dut irabazi, hain zuzen ere azkena geratu egin naiz. Primeran pasatu egin nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario