lunes, 3 de diciembre de 2012

LARUNBATEAN LAGUNEKIN NIRE ETXEAN

Larunbatean geratu nintzen nire lagunekin etxean jalasten. Lehenengo etorri zen Irati, gero Irune eta Sandra. Ismeneri eta Aroari itzarotean egon ginen dantzatzen nire X box 360 bideo joku batekin, eta Ismene eta Aroa etorri zinen justo-justo afaltzeko orduan. Geratu ginen dantzatzen eta jolasten 2:00-tararte. Iratiren ama  ez zen etorri afaltxera eta orduan Irati nire etxera lo egitera geratu zen, ezkerrak bere ama utzi ziola. Igandean goizean pentzatu nuen patinatzera joatea Iratirekin, orduan joan ginen Iratiren etxera bere patinak hartzeko, baina bere amak ezan zion geratzea bere etxean, orduan joan ginen patinatzera bakarrik, ezkerrak Marina eta Lorena zeudela patinatzen hor, bestela  ginen asko eta bereala bueltatuko ginen etxera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario