lunes, 3 de diciembre de 2012

EGUN OSO BAT ETXEAN

Domekan, Asier Landetaren etxera joan giñen jatera, baina lehenago atara giñen plaza Gorrira jolastera Jon izan ezik. Asierren etxera Iker Cañadas, bere anaia ere, Ekaitz, Oier, Lander, Jon eta nijoan ginen. Kalean aspertzen egon giñen eta Asierren etxera joan giñen bere Gabonetako joku bat probatzeko, Landerreri Gabotenan oparituko diotelako, eta gero ni txarto ipini nintzen eta bakarrik jolastu nahi nuen prora baina beraiek bakarrik nahi zuten jolastu kalof dutira, ni egon nintzen denbora guztian etxanda. Azkenean jolastu egin genuen baina gutxi, etxera joar behar genuelako.. Etxera heldu nintzenean nire amak esan zidan oso txarto nengoela, eta esan zidan ez nintzela joango eskolara. Esnatu nintzen 10:30etan eta gozaldu nuen. Gozaldu ostean, telebistara joan nintzen futbola ikusten, laburpen batzuk, penalti asko eta txartel gorri asko egon ziren. Ere PSPera jolasten egon nintzen ia egun osoan. Nire aitarekin jan egin nuen, eta Europako ibairik garrantzitsuenak ikastera joan  nintzen. Ikasi ondoren telebista ikustera eta PSPera jolasten eman nuen ia arratsalde osoa, baina ere hiru birritan birpasatzera joan nintzen.
Buruko min asko neukan eta oraindik sudurra entaponatuta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario