domingo, 19 de mayo de 2013

NIRE LEHEN PARTIDA FUTBOL 11an


Nire futbol partida 11:00 zen baina Artunduagako kiroldegiko beheko parkinean 9:30 geratu ginen denok batera joateko. Ostirale gauean nire osaba Micheleri deitu nion, nahi bazuen nire futbolezko partida ikustera animatzeko eta azkenean etorri zen. Ere nire osabari nire lehenengo partida zelan futbol 11. Apur bat urdiri nengoen nire lehen partida zelako. Nik titularra eta kapitana izan nintzen. Ureeagaren kontra jolastu genuen, Sopelanan. Beroketak egin genituenean euri asko zegoen eta entrenatzaileak esan zuen ez zutenak lehenengo zatian jolastuko bankiloan egoteko. Lehenengo zatian 0-3 irabazten amaitu zuen eta aldageletara joan ginen eta gero atera egin ginen berriro. 14 minutu geratzen zirenean nik eta 4 pertsona gehiago ez genuen gehiago jolastuko eta aldageletara joan ginen. Aldegeletara joan ginenean 0-5 irabazten genuen eta penaltiko gola ez nuen ikusi. Azkenean 0-6 geratu ginen, irabazten noski.

No hay comentarios:

Publicar un comentario