domingo, 5 de mayo de 2013

LARUNBATEAN IZAN ZEN AROAREN KOMUNIOA

Larunbatean izan zen Aroaren komunioa eta beste askorena ere izan zen. Goizean joan ginen eleisara Aroari begiratzera baina ordu horretan ez zegoen Aroa, orregatik gauza batzuk erostera joan ginen. Bueltatu ginenean eleisara, Aroa bai zegoen eta atera zuenean argazki batzuk atera genuen eta bueltatu ginen etxera jatera. Arratzaldean (jan eta gero) hasi ginen prestatzen eta Aroaren kumuniora ailegatu ginen orduerdi bat beranduago, nire ama gauza asko egin behar zuelako, Leila (nire aizpa) eta ni bebai egin behar genuen gauza asko momentu horretan. Gauean, diskotekan, Ismenerekin nengoen eta zerbitzariaren lagunak egin ginen, Amaia deitzen zen , Ismene eta nik ezaten genion Amaiari abesti batzuk diskotekan ipintzeko. Azkenean Ismene eta beste lagunak joan ziren afaltzera leku batera, baina ni eta nire aizpa logura geneukanez, bueltatu ginen etxera afaltzera gure aita eta amarekin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario