domingo, 26 de mayo de 2013

ASPERTUTA ETXERAKOLANEKIN

Gaur goiz guztia eman dut etxerako lanak egiten: Lan-koadernoarekin hasi naiz, ondoren matematika, geroxeago txanela eta pixka bat ikasi, jarraian gaztelaniako "El mercader engañado" irakurri eta lan-koadernoko ariketak egin... Azkenean, bi libururen laburpena egin dut eta poz-pozik gelditu naiz bukatu nuela pentsatu dadalako, baina bat-batean ordenagailuan hainbat gauza egin behar ditudala oroitu egin naiz, eta berriz ere haserrea ekarri dit burura. Ordenagailuan, "¿Porque a veces somos malos?" buruzko idatzia eta blogeko sarrera (orain egiten nagoena) egin behar izan ditut. Etxerakolan askorekin, ia ez dut denbora librerik! Oporrak behar ditut, ahalik eta azkarren, baina oraindik pila bat azterketa ditut zain. ):

No hay comentarios:

Publicar un comentario