domingo, 5 de mayo de 2013

JANARIA NIRE FUTBOL TALDEAREKIN


Sapatuan partidura joan nintzen 8:30etan, logure batekin. Eta asken 5 minututan 3 gol sartu egin ziguten  eta 3-4 galdu genuen. Orduan partiduaren ostean txoko batera joan ginen jatera, baina jan baino lehenago futbolera jolastu genuen: bankada bat, mundialitoak... Ere mexiko batek, kapeon internazionala zen peonzarena eta guri irakatsi egin zigun eta nik peonza on bat irtabazi nuenJan ostean pase larguak egin genituen eta 15:30etan nire entrenatzaileren partidura ikustera joan nintzen eta irabazi egiten bazuten Galdakoreri a onoreko mailara igoten ziren eta irabazi egin zuten 2-0. 22:00 Galdakaora eldu nintzen eta 23:00 etxera ez nintzen eldu. Afaldu eta "Con el culo al aire" uikusi egin nuen eta ori ostean ohera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario