lunes, 7 de enero de 2013

GABONETAKO OPORRAK

GABONETAKO OPORRAK
Gabonetako oporretan oso ondo pasatu dut, jai egunetan denok batera afaltzen eta bazkaltzen genuen eta nire amak lanera joan behar zuenean aitie eta amamarekin gelditu naiz Oletan, oso gauza dibertigarriak egin ditut.
Egun batean Gasteizko PINera joan nintzen nire lenguseekin: Angie eta Jhader, beste lagun batzuk ere etorri ziren gurekin: Alex, Iker eta Malen. Gero gauean nire isekoren etxean egin genuen lo denok batera, kanpamentu batean bezala.
Beste egun batean, Durangon ipini zuten izotzetan patinatzeko pista batera joan ginen eta nire lehengusina Angiek istripu bat izan zuen, beste mutil batek ankan jo zion patinaren kutxilarekin eta zauri bat egin zion, gero anbulantzia batek anbulategira eraman zuen eta 7 puntu eman zizkioten ankan, baina ostiralean puntuak kendu dizkiote eta orain ondo dago.

No hay comentarios:

Publicar un comentario