domingo, 6 de enero de 2013

AGUR GABONAK, AGUR

Urte honetako gabonak bukatu dira, eta bihar klasera joan behar dugu, eta ni, oso triste nago, beste hiruhileko bat zain dugulako. Lan asko egin beharko dugu Aste Santurarte, eta espero dut euskaraz hitzegin duzuela oporretan, eskolan Euskalakari euskarazko kanpaina zain dugulako eta saria irabazi nahi badugu, euskaraz hitz egingo beharko dugu. Gainera poiektu berriak ditugu zain, espero dut errazak eta ez aspergarriak izatea, eta guztiok nota onak ateratzea.
Ere gaur, errege eguna izan da eta nire familia etorri da etxera. Nire amari "Roscón de Reyes"-aren "ava" tokatu zaio eta pastela ordaindu du. Gero bingora jokatu dugu eta ni izan naiz zenbakiak esaten dituena, orduan, bingo abestu dut, tranpa eginez noski.

No hay comentarios:

Publicar un comentario