lunes, 7 de enero de 2013

GABONAK

Nik egin dudana oporretan izan da lehenengo izan da nire lagun baten torneoa ikusi dut Lander deitzen dena eta ere joan nintzen torneora Gaizka, Iker eta beste lagun batzuekin.Landeren ekipoa 6 postuan geratu ziren. Egun batzuk pasa eta gero joan nintzen PINERA Gaizkaren lagunekin oso ondo pasatu nintzen ze ziren Nojakoak eta egon nintzen dembora asko. Gero egun batzuk pasa eta ni joan nintzen Landeren etxera jolastera eta gau hori zen gau ona.
Egun batzuk pasa eta gero etorri zen gabon zaharra eta nik eta nire familia oso ondo pastu genuen gau ori nire lehengusina etorri zen nire etxera lo egitera , pasada egunean etorri zen nire familia guztia etorri zen nire etxera jatera, nire osaba eraman zen nire lehengusina  beraien etxera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario