miércoles, 3 de octubre de 2012

TREVIANA

Treviana, La RiojaAsteburu honetan, Trevianara joango naiz. Treviana, nire aititeen herria da, oso txikia da eta La Riojan dago.
Asko gustatzen zait hara joatea animalia asko daudelako; katuak, txakurrak, txoriak... Orain dela gutxi, nire ahizpa, Marina, eta nik, txolarre txikitxo bat aurkitu genuen. "Collin" deitu genion, eta oso txikia zenez nire ahizpa eta nik etxera eraman genuen. Jateko, ogia eta esnea ematen genion, zotz batekin, baina orain, "handia" denez, nire Periquitoaren alpiste berdina jaten du...
Gainera, nire bizilaguna, Irene, katu asko ditu; bat kolore askotakoa da eta Mica deitzen da, eta haurdun dago. Beste bat, oso txikia da, Micaren antzekoa, izana ez daukanez, "Cara Sucia" deitzen diogu... Txakur bat ere bazuen: Kira. ¡Oso politak dira!
Orain dela gutxi, hango fiestak izan dira...
Hau da nire herriko blog-a: Amigos de Treviana
Asociación Cultural Amigos de Treviana

No hay comentarios:

Publicar un comentario