lunes, 29 de octubre de 2012

ASTEBURU ONA

Asteburu honetan oso ondo pasatu dut apur bat denetarik egin dudalako, larunbat goizean partidu bat jolastu Unkinaren kontra, oso txarto jolastu genuen  eta 10-4 geratu ginen. Lurrera botatzerakoan zauri bat egin nuen hankan eta gero etxean dutxatzerakoan asko erretzen zitzaidan. Arratzaldean "Lo imposible" ikustera joan nintzen hasieran ia ia botaka egiten nuen odol asko agertzen zelako, baina film erdian pasatu egin zitzaidan eta negar apur bat egin nuen. Hemen trailer bat garri dizuet. Eta eguna bukatzeko Telepitzza deitu genuen afaltzeko.                                                                                                  https://www.facebook.com/LoImposibleLaPelicula
Igande arratzaldean lagunekin pistola gerra bat egin genuen eta blogerako lehenengo bideoa sartu genuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario