domingo, 14 de octubre de 2012

ATHLETICO KAMISETA BERRIA DAUKAT

Athletiko kamiseta 2012-2013
Nire izekoek nire urtebetetzean Athletiren kamiseta berria oparitu zidaten. Athletiren kamiseta asko ditut. Eman zidatenean oso pozik ipini nintzen, eta gainera kamisetaren goialdean ipintzen zuen GAIZKA  eta 7 zenbakia erdian. Nik erabaki nuen zenbaki hori pentsatu nuelako Baskoniako ekipoan  7 zenbakia hartuko nuela, baina zenbakia galdu egin nuen, sorteoan eman zutelako zenbakiak eta niri ez zitzaidan tokatu. Orduan 11 zenbakia hartu nahi nuen baina galdu egin nuen ere, orduan  6a aukeratu nuen baina berriz galdu nuen. Azkenik  bakarrik geratzen ziren bi zenbaki 3a eta 15a. Nire ekipoko lagun batek 2a 15 egatik aldatu egin zuen. Orduan niri 2 zenbakia tokatu zitzaidan. Pozik nago nire zenbakiarekin, azken baten zenbakia ez du importa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario