domingo, 25 de noviembre de 2012

JUANEN TXAKURRAREKIN JOLASTEN


 Azaroak 24a nire arrebaren taldekoekin janari bat euki genuen, nire aitaren txokoan. Jan eta gero Asierren aita Iker Cañadas Asier Landeta eta ni Artolara eram zigun, Xabierren urtebetetzea zelako. Hor oso ondo pasatu genuen futbolara jolasten, poliziak eta lapurretara jolasten, gauza batzuekin aldapatik botatzen eta jan ostean sustoko jolas batera jolasten eman genuen gaua eta  berriro ere poliziak eta lapurretara jolastu genuen. 20:00 Ikerren aita bajatu egin zigun hirurori eta Asier Landeta denbora bat pasatu ondoren txoko batera joan behear zen afaltzera eta Oier, Iker I., Iker C., Lander, Ibon, Jon eta ni Juanekin elkartu egin giñen eta bere txakurrarekin jolasten hasi ginen eta pilota bat hartu genuen eta txakurrareri toareatzen egon giñen pilotarerkin. Oso ondo pasatu egin nuen egun horretan!!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario