martes, 6 de noviembre de 2012

ILEA MOZTU NAIZ

Gaur 2012ko azraoak 6a, eskolatik heldu naizenean nire amari esan diot ilea moztu nahi dudala. Orduan merianda jan dut, bitarte horretan nire amak pelukeriara deitu egin du, pelukeriaren izena Anabel pelukeria deitzen da, eta 18:00 ordurako hartu du. 17:30 bajatu egin gara kalera, Fancira joan behar genuelako, Fanci arropa denda bat da, horra joan gara jertsei bat aldatu behar nuelakao eta fraka bat ere, praka oso deserosoa zen. Oso justo atera gara dendatik gutxi gora bera 18:05tetan. Pelukeriara heldugarenean 18:15 ziren. Hasi naizenean ilea busti eta jabonatu 18:30 ziren gero 2 minutu itzaron dut eta ilea moztu egin digate. Ilearen zati handi bat moztu dut, baina niri asko gustatzen zait nire ile mota berria.


No hay comentarios:

Publicar un comentario