miércoles, 2 de mayo de 2012

ATZO ALEXIA JOAN ZEN NIRE ETXERA LO EGITERA

Atzo nire lagun bat etorri zen nire etxera lo egitera, Alexia deitzen da eta Lemoan bizitzen da. Lagun hau egin nuen behin nire aita eta amak Alexiaren aitari deitu zioten etxera etortzeko gauza bat kompontzen . Orduan konponketa egin etorri zen bere alabarekin. Ezagutu nuenean Alexia lagunak egin ginen. Orain lagun onak gara.
Lehenengo pentsatu nuen lo egitera inbitatu Marinari baina ezin nuen, zegoelako bere lehenguzinekin, orduan pentsatu nuen hobeto Alexiari inbitatzera nire etxera lo egitera, bere ama beti uzten dio, orduan errezagoa zen konbentzitzea. Hurrengo egunean joan ginen Biberora berarekin eta hor zeuden beste lagun batzuk. Gero joan ginen bere etxera Alexia entregatzeko. Oso ondo pasatu genuen!

No hay comentarios:

Publicar un comentario