domingo, 2 de junio de 2013

GAIXORIK...

Larunbatean, oso txarto sentitzen nintzen, bronkioak itxita nituelako eta arnasa hartzea asko kostatzen zitzaidalako. Baina ni aitak semeen kontrako partidura joan nintzen eta horri esker okerrago nengoen. Nire gurasoak eta nire anaia Lezamara joan ziren, bertan jatera, eta ni, nire amamarekin geratu nintzen. Gero eta okerrago nengoen katarroa nuelako, eta orduan nire amamak, pila bat gauza eman zizkidan:
- Esnea eztiarekin.
- Poltsatxo txiki bat haziekin, mikrouhinean berotzen zena, bularrean jarrita.
- Ur botila bat, hau ere berotua eta bularrean jarrita.
- Junifen (medikamentua)
- Vicks VapoRub
- Kannol (krema bat)

Hori guztia eman nuen, eta gaur, igandea, oso ondo nago, ez daukat buruko minik, ez bronkioak itxita. Beno, katarro apur bat badut, baina oso ondo sentitzen naiz, atzo baino mila bider hobeto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario