domingo, 16 de junio de 2013

ASTE BURU BAT PERFEKTUA

Larunbatean joan nintzen gandasegiko festara, eta oso ondo pasatu nuen, gero Iñigo eta Gaizka etorri ziren nire etxera jatera, eta lautik etorri ziren Gorka eta Markel, eta bostetik etorri zen Xabier, eta jolastu genuen Call of duty Black ops 2 Zombis modu berezi batean deitzen dena "mob of the dead" eta gero kalera joan ginen jolastera.

Igandean joan nintzen Iñigoren etxera, lehenengo pistinetara joan ginen, gero jan genuen, eta berriro jolastu genuen Call of duty-ra ere zombis baina ez zen modu berdinean. Ondoren, amaitu genuen liburuko eskola biok batera, eta amaitzeko, joan ginen kalera jolastera.

Oso ondo pasatu nuen eta nik nahiago nuke aste buru osoak horrela izatea, eta bakarrik 5 egun falta dira klaseak amaitzeko eta uda izatea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario