domingo, 3 de marzo de 2013

LARUNBATEAN URKIOLARA JOAN NINTZEN

Pasadan asteko larunbatean Urkiolara joan nintzen nire aitarekin, nire aizparekin, Lorenarekin eta Marinarekin (lagun batzuk dira, beraien artean arrebak dira ere). Nire aitak erositako trineo batekin joan ginen, baina egun horretan ez zegoen ainbeste elurrik, 7-8cm-ko lodierarekin gutxi-gora-behera, aurkitu genuen leku bat botatzeko trineoarekin, ez zen oso aldapatzua, baina azkenean hotza geneukan eta bueltatu ginen Galdakaora. Nire aita erabaki zuen nik geratzea etxean Marinarekin lo egitera eta nire aizpa nire lagunen etxean Lorenarekin lo egitera. Marina egin zidan trentza polit bat egun orretan. Urrengo egunean saiatu ginen egiten itsasontzi txiki bat, emen daukazue bideoa, baina portugueses. Ez geneukan latarik orduan ezin al genuen egin
itsasontzia. Arratzaldean joan ginen nire aizparekin, Marinarekin, Lorenarekin, Sandrarekin, Garazirekin, Ismenerekin, Aroarekin eta aita eta ama guztiekin.

1 comentario:

  1. nik daukat bat, baina ez da egia lurrunarekin funtzionatzen duela eta eskegi dut nire blogan http://sgghobby.blogspot.com.es

    ResponderEliminar