martes, 25 de septiembre de 2012

UDAKO OPORRAK


Nik oporretan 10h-ko bidai bat egin nuen autoz Parisera joateko, eltzean lehenengo gauza egin genuela zen  nire lengusinari bisitatzea izan zen. Zeukan jardin bat oso handia eta polita, 5 egun geratu nintzen lo egiteraeta. 6. egunean Paris bisitatu genuen eta buelta bat itzazontzian heman genuen. Dena oso polita izan zen, baina bero asko egiten zuen egun orretan.

7. egunean, joan ginen Disney Land Paris-era eta oso dibertigarria eta polita izan zen, gainera urte honetan 20. anibersarioa da. Gauza asko egin nuen, baina guretzat bakarrik zegoen dembora parque bat bizitatzeko. (disney land paris bi parque ditu).
Bueltatu eta 4 aste beranduago sendavivara joan ginen lagun batzuekin, eta oso dibertigarria izan zen, animali asko daude eta gustatu zaidan jokuak ahuek dira:
 perlak aurkitu behar zenuenean, "los trineos" eta "cinta tranportadora".

Bueltatu eta 4 aste beranduago sendavivara joan gara lagun batzuekin, eta oso dibertigarria da, animali asko daude eta gustatu zaidan jokuak ahuek dira:
 perlak aurkitu behar duzuna, "los trineos" eta "cinta tranportadora".

No hay comentarios:

Publicar un comentario