jueves, 12 de abril de 2012

Nojan...


Pasaden astean Nojara joan nintzen, eta Iñigo eta Gaizka esaten duten moduan eguraldia euritzua egon zen.
Ni Nojan egon nintzen pasa den astean, baina Castillon (Noja ondoan dagoen herri txiki batean) Alazne segoen, urrun egon arren Alazne niri deitu zidan eta bere etxera gonbidatu zidan.
Argazki kamara eraman nuen eta argazki asko atera genituen. Berarekin egon nintzen bi arratzalde
eta or afaldu nuen bi arratzaldehetan, lehenengo arratzaldean pizza afaldu genuen eta beztean sandwuichak, baina bi arratzalde orietan ez nintzen bere etxean lo egitera gelditu, eta Alazneren ama Nojara eramaten zidan kotzez bederatzietan, Nojan dagoen plasa batean itzaroten zidan aita, ama ez zegoen lan egin behar zuelako, amama, aitite, bi lehenguzinak, nire ahizpak, eta bi izekoak or zeuden.
Nojako ondartzara joan nintzen nire familiarekin ez zuenean euria egiten, baina uretara ez ginen sartu izoztuta zegoelako, bakarrik egon nintzen aita eta izekorekin boleibolera egon ginen jolasten eta nire lehenguzinekin maskorrak bilatzen...

No hay comentarios:

Publicar un comentario