domingo, 11 de marzo de 2012

ATZO JONH CARTER PELICULA IKUSTERA JON NINTZEN


Atzo, Galdakaoko cineman Jonh Carter pelikula ikustera joan nintzen, oso polita izan zen, apur bat kontatuko dizuet:
Egun batean, Jonh Carter hiltzen da eta bere anaia bere etxera joaten da eta Jonh Carteren mallordomoak Jonhen diarioa ematen dio eta irakurtzen hasten da:

"Taberna batean nengoen, eta New Yorkeko ejerzitoa etorri zen, ni lehen haiekin nengoen eta eskapatu nintzen, harrapatu zidaten, handik atera behar nuen nire altxorra bilatzeko. Nire altxorra koba batean zegoen ez dakit non baina aurkitu behar nuen. Esaten zutenez ni txoratuta nengoen, baina ni ondo nengoen, koba armiarma baten azpian zegoen. Zelda batean negoen harrapatuta eta ateratzeko txisa kanpoan egin nuen eta guardia haserre etorri zen eta ni bere buruarekin zeldako barrotekin txokatu nituen , guardiaren giltxak hartu eta zeldatik atera nintzen. Zaldi batekin ihes egin nuen, alde batean indioak nituen eta bestean soldaduak, indioak eta soldaduak borrokatzen hasi ziren eta nik ihes egin nuen. Baina ejerzitoko kapitaina etorri zen nire atzetik, kapitainari indioak tiro egin zioten eta nik kapitaina eraman nuen, koba batera iritzi nintzen eta han indioak joan ziren beldurrez, atera nintzen eta goian ikusi nuen armiarma marraztuta eta koban sartu nintzen, urrez eginda zegoen, kapitainak deitu zidan eta nire atzean norbait zegoen tiro egin nion eta hil egin zen, nor zen galdetu nion baina hitz arraroak bakarrik esaten zituen eta eskuan gauza arraro bat zeukan eta nik ikutu eta nonbaitera joan nintzen..."
Eta bereanaia bere abenturak irakurtzen segitzen du.


No hay comentarios:

Publicar un comentario